آیا سوالی دارید؟ کلیک کنید
02176228300
دفتر فروش
09125939929
موبایل
کمر بندی بومهن بعد پمپ بنزین کوثر جنب تابلو بیلورد کابینت ماندانا
قیمت آبنما

قيمت آبنما

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

آبنما از جمله مصنوعات ساخته شده از سنگ یا متریال دیگر به شمار می‌ آید که از آن در محوطه ساختمان ها، حیاط ها، محوطه مجتمع های رفاهی، لابی هتل های بزرگ و ... استفاده می ‌شود. این محصول باعث زیبایی بیشتر ساختمان خواهد شد.

امروزه از انواع آبنما سنگی استفاده بسیار زیادی در فضاهای داخلی و خارجی ساختمان می شود. برای خرید آبنما ابتدا باید با کاربرد متریال به کار برده شده برای ساخت آبنما و قیمت آبنما آشنا شد. با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را با قیمت آبنما بیشتر آشنا کنیم.

 

آبنما  و کاربردهای آن

آبنما از جمله مصنوعاتی به شمار می ‌آید که استفاده از آن مربوط به گذشته های خیلی دور است و از آن در ساختمان ها برای آشامیدن آب یا شستشوی دست و صورت استفاده می شد. امروزه آبنماها به عنوان وسیله تزیینی در فضاهای داخلی و خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. آبنماها دارای ساختار منحصر به فردی هستند. همچنین به دلیل ایجاد صدای دلنشین ذهن افراد را به سمت طبیعت می برند. استفاده از این مصنوعات سنگی در فضاهای مدرن و سنتی با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است. انواع آبنما با کاربردهای مختلف برای زیباسازی، ایجاد تنوع و جذابیت در فضای ساختمان شهری به کار برده می شوند. در گذشته از آبنما فقط در سطح میانی یا پارک ها استفاده می شد. ولی امروزه انواع آبنماها در اندازه و طرح های مختلف ساخته می‌ شوند که می توان از آنها در دکوراسیون داخلی رستوران ها، هتل ها، خانه ها و یا مجموعه های رفاهی و تفریحی استفاده کرد.

 

قیمت آبنما

 

انواع  آبنما

روی قیمت آبنما مواردی مانند شکل و ساختار آبنما تاثیرگذار است. طراحی آبنما ها در سبک های متنوع و اندازه های مختلفی صورت می گیرد تا در محیط ها و فضاهای مختلف امکان استفاده از آبنما فراهم شود. در ادامه نمونه های دیگر آبنما را معرفی می کنیم.

آبنما باغی

از جمله مصنوعات سنگی بزرگ می توان به آبنماهای باغی اشاره کرد. زیرا این نوع نماها در میدان‌ ها، باغ های مجلل و یا پارک‌ های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. آبنماهای سنگی پرده ای، آبنمای استخری و آبنمای دیواری از مدل های طبیعی و طبقه‌ای این نوع نما است که در سایزهای بزرگ آنها را طراحی می کنند.

 

آبنما باغی

آبنمای لابی

به دلیل داشتن ویژگی هایی که در آب نماهای سنگی لابی وجود دارد. آبنمای لابی برای نصب در محل ورودی ساختمان ها استفاده می شود. آبنماهای لابی معمولاً در لابی ساختمان های بزرگ مثل رستوران ها و هتل ها به منظور تلطیف فضا مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین امکان طراحی انواع آبنمای پرده ای، کتیبه ای، میدانی و چهار وجهی برای این نوع آبنما وجود دارد.

 

آبنما لابی

آبنما خانگی

آبنمای سنگی خانگی را می توان در فضاهای کوچک داخل ساختمان به کار برد. در داخل آپارتمان ها و یا منازل این نوع مصنوعات مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین ساخت آنها در اندازه های زیر یک متر و به صورت جمع و جور انجام می شود. از جمله آبنماهای موجود در این دسته می‌توان با آبنمای کتیبه یا انواع آبنمای سنگی با حوض مرکزی اشاره کرد که قابلیت کنترل با ریموت را نیز دارند. قيمت آبنما خانگي از انوع ديگر آب به مراتب كمتر مي باشد.

 

 

آبنما مدرن

در کنار آبنما سنگی مدرن مصنوعات سنگی که دارای نورپردازی هایی با ال ای دی و موزیکال بودن هستند، آبنماهای مدرن به منظور تزیین بیشتر به کار برده می شود. در این نوع آبنماها متریال های دیگری مثل چوب یا کاشی های استیل در کنار سنگ استفاده می شود. قيمت آبنما مدرن بسته لوازم استفاده شده در آبنما متغيير است.

 

آبنما مدرن

 

آبنما مدرن

آبنما کلاسیک

همان گونه که از نام این نوع آبنما ها مشخص است، از نخستین مدل ‌های آبنمای سنگی به شمار می‌ آید. طراحی این نوع آبنما با استفاده از تلفیق سنگ های لاشه و سنگ های تزئینی ساختمانی صورت گرفته است. می توان از آن در محیط های تفریحی، خانه های لوکس و ویلا ها استفاده کرد. در اطراف این آبنما ها معمولاً مجسمه های تراشیده شده از سنگ قرار می گیرد. مدل و ميزان سنگ به كاربرده شده در نوع كلاسيك در  قيمت آبنما تاثير دارد.

 

آبنما کلاسیک

فواید و مزایای آبنما

استفاده از آبنمای سنگی مزایای زیادی به همراه دارد. از جمله این مزایا می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

دیدن فضایی با جذابیت های بصری بالا را فراهم می کند.

به گوش رسیدن صدای آرامش بخش جریان آب را به محیط اضافه می کند.

در هر فصلی موجب متعادل نگه داشتن درجه حرارت محیط می شود.

از نظرعلم فنگ شویی باعث تمرکز، آرامش ذهن، شور و نشاط محیط می شود.

باعث خارج شدن خشکی ازجریان هوا و ایجاد رطوبت می شود.

استفاده از آبنما در محیط های کسب و کار باعث جلب توجه بیشتر مشتریان و ایجاد محیط دلنشین می شود.

آبنما تأثیر زیادی در کاهش احساس استرس و اضطراب دارد. همچنین موجب از بین رفتن صداهای آزار دهنده محیطی مثل مکالمات و یا ترافیک خواهد شد.

 

 

نظافت آبنما

آبنما هم یکی از قسمت های خارجی یک فضا است که به نظافت  نیاز دارد. نظافت آبنما امری است که با دستگاه و مواد شوینده در فرآیند نظافت صنعتی به طور کامل امکان پذیر است. نظافت آبنما باعث زیبا تر دیده شدن محیط خواهد شد. در نظافت آبنما با استفاده از دستگاه پولیشر و واترجت می توان تمام جرم و کثیفی انباشته شده لا به لای درز کاشی ها را کاملا از بین برد و تمام کثیفی های انباشته شده روی سطح زدوده می شود. مواد شوینده مورد استفاده برای این بخش، آسیبی به سطح و بافت کاشی و رنگ آن نمی زند. آبنمای تمیز بر زیبایی و جلوه محیط بسیار تاثیرگذار می باشد.

 

نظافت آبنما

قیمت آبنما

قیمت آبنما، یکی از دغدغه های مهمی که خریداران برای خرید انواع آبنما دارند، کاربرد آبنما تزئینی و فنگ شویی می باشد. همینطور که می دانید قیمت وسایل با کاربرد تزئینی بالا است. هنگام خرید باید به عوامل موثر در قیمت آبنما دقت فرمائید.

 

قیمت آبنما

اندازه و ابعاد آبنما

اندازه و ابعاد آبنما، در انواع آبنماها باطرح ها و سبک های مختلف متفاوت است. متریال های مختلفی برای ساخت انواع آبنما ها به کار می رود. کیفیت متریال استفاده شده روی قیمت آبنما  تاثیر زیادی می گذارد. اندازه و ابعاد آبنما یکی از فاکتورهای مهم تعیین کننده قیمت آبنما به شمار می آید. به طور طبیعی هرچه آبنما بزرگتر باشد، طراحی و ساخت آبنما پیچیده تر خواهد بود. همچنین متریالی که برای ساخت آبنما به کار می رود بیشتر است. در نتیجه این موضوع باعث بالا رفتن قیمت آبنما می شود.

حجم و نوع سنگ استفاده شده در آبنما

همانطور که در بالا گفتیم، استفاده از سنگ های مناسب برای ساخت آبنما یا انواع متریال از دیگر فاکتور های مهم در این زمینه است. حجم سنگ و متریال به کار برده شده، نوع متریال با توجه به کیفیتی که دارد، نحوه نصب ( لوله کشی و بدون لوله کشی )، پمپ و چراغ ها روی قیمت آبنما تاثیر می گذارد.

 

قیمت آبنما

سفارشی بودن آبنما

قیمت آبنما، در صورت تولید سفارشی آبنما بر اساس درخواست های مشتری به مراتب بالا می رود. درنظر گرفتن طرح،  ایده ها و برند درخواستی در این موارد بر اساس درخواست مشتری انجام می شود . استفاده از مواد درجه برای این مدل مشتریان خاص بسیار مهم می باشد. كيفيت كار براي اين مشتريان مهمتر از قيمت آبنما است. همه ی این موارد در محاسبه قیمت آبنمای سفارشی تاثیر گذار است.

 

قیمت آبنما سفارش

محیط قرارگیری آبنما

قیمت آبنما، بستگی به نوع محیط قرار گرفتن آبنما متغییر است. معمولا آبنما های خانگی در ابعاد کوچکتر مورد استفاده قرار مي گيرد. آبنما های لابی و باغی به مراتب در ابعاد های بزرگتری سفارش داده می شود. اندازه و ابعاد آبنما، هر چه بزرگ تر باشد، طراحی و ساخت آن پیچیده تر است. همچنين ميزان متریال به کار رفته در آبنما بالا مي رود و باعث افزايش قیمت آبنما می شود.

 

فن آوری سنگ های به کار رفته در آبنما

فرآوری سنگ های به کار رفته و طراحی آبنما یکی دیگر از عوامل موثر روی قیمت آبنما است. فرآوری در این سنگ ها محدود به برش، ساب زدن و در برخی مواقع اضافه کردن برخی مواد به سطح سنگ می شود. در خصوص سنگ های مورد استفاده در آبنما، قضیه کاملا متفاوت است. در آبنمای سنگی علاوه بر برش، ایجاد شکل و صیقلی کردن سنگ ها، اقدامات مختلف دیگری روی آبنما انجام می شود. هر چه بيشتر روي سنگ ها كار شود قيمت آبنما بالاتر مي رود.

 اگر توجه کرده باشید اغلب آبنماها به ویژه در آبنماهای کلاسیک، سنگ ها به شکل منحنی، گود و … وجود دارند. برای ساخت آبنمای سنگی از انواع مختلف سنگ استفاده می شود. ایجاد شکل و صیقل کردن سنگ ها از اقدامات مهم برای ساخت آبنما است. بیشتر آبنما ها به خصوص آبنماهای کلاسیک با استفاده از سنگ های گود و منحنی شکل ساخته می شوند. ساخت آبنما با اشكال مختلف روي قيمت آبنما موثر می باشد.

قیمت آبنما شیشه ای

در آبنما شیشه ای، آبنما به صورت پرتابل و پارتیشن در ابعاد مختلف و در فضاهای گوناگون قابل اجرا است. در ساخت بدنه از شیشه سکوریت نشکن و برای کاور و مخزن از استیل نقره ای خش دار استفاده می شود. قیمت آبنمای شیشه ای با توجه به ابعاد موردنظر و شرایط پروژه متفاوت است، قيمت آبنما به صورت پکیج کامل شامل نورپردازی و پمپ، محاسبه می شود.

 

قیمت آبنما شیشه ای

میزان صدای آب آبنما

میزان صدای آبنما، بستگی به میزان قدرت موتور و نحوه ی طراحی آن دارد. بر اساس موارد تاثیر گذار در صدا، قیمت آبنما افزایش یا کاهش پییدا می کند.

خرید بی واسطه

قیمت آبنما، با جنس رزین به صورت بی واسطه به مشتریان عرضه می شود. از پایه  شش میلیون و سیصد هزار تومان (6.300.000) تا حدود صد و چهل و شش میلیون (146.000.000) به فروش می رسد. قيمت آبنما به علت خريد مستقيم كم مي شود. پس به نفع شماست که خرید از تولید کننده را انتخاب کنید.

 

قیمت آبنما رزین

موزیکال بودن آبنما

آبنما همراه با موزیک در تعیین قیمت آبنما موثر است. فرض کنید اجرای پروژه آبنمای موزیکال درحوضچه ، دریاچه و یا فضایی می باشد. به عنوان مثال آبنما موزیکال می تواند به عنوان یک پکیج آبنمای رینگ در یک حوض دایره ای انجام شود. هنگامی که یک آبنمای دارای نازل های بسیار حرفه ای همانند نازل های مولتی دایرکشنال و یا نازل پرده نمایش آب در درون یک دریاچه طبیعی یا مصنوعی اجرا می گردد. قیمت آبنما موزیکال در هر پروژه با یکدیگر کاملا متفاوت می باشد. به موارد مهم در قیمت آبنما موزیکال در ادامه خواهیم پرداخت.

 

قیمت آبنما موزیکال

تعداد پمپ ها

 تعداد پمپ های آبنمای یکی از اولین مواردی که در تعیین قیمت آبنما موزیکال موثر است. در آبنما های بزرگ و گسترده نیازمند تعداد بیشتری از انواع پمپ های مخصوص آبنما هستیم . پمپ های قابل استفاده در آبنمای موزیکال دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی می باشند. برند پمپ به كار برده شده در آبنما در قيمت آبنما بي تاثير نيست.

نوع و تعداد نازل ها

نوع و تعداد نازل های به کار برده شده در آبنما موزیکال هر چه بیشتر باشد، قیمت آبنما افزایش پیدا می کند. با افزایش نازل های آبنما نیازمند به بالا بودن ظرفیت پمپ های آبنما و افزایش تعداد چراغ های ضد آب در آبنمای موزیکال است. افزايش تعداد نازل ها با افزاش قيمت آبنما رابطه ي مستقيم دارد.

 تابلو برق و سیستم کنترل آبنما

 تابلو برق و سیستم کنترل آبنما موزیکال، یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت آبنما است. هر چه سیستم کنترل و تابلو برق آبنما دارای قابلیت های بیشتری داشته باشد، قیمت آبنما نیز افزایش پیدا می کند. یکی از حرفه ای ترین سیستم های مورد استفاده در کنترل آبنما موزیکال سیستم DMX می باشد.

 

 قیمت آبنما

خرید  انواع آبنما

هنگام خرید آبنما قبل از هر چیز باید به کیفیت متریال به کار برده شده برای ساخت آبنما توجه كرد. استفاده از سنگ های مناسب برای آبنماهای سنگی باعث بالا رفتن قیمت آبنما می ‌شود. با این وجود ماندگاری و طول عمر آبنماهای سنگی در مقایسه با دیگر متریال ها بسیار بیشتر است. امروزه به دلیل داشتن مزایای زیاد و قيمت آبنما سنگي استفاده از این سازه ها با استقبال بسیار خوبی مواجه مي باشد. این مصنوعات تاثیر زیادی در زیبا شدن ساختمان ها و فضای خارجی دارند. همچنین باعث جذابیت بصری فوق العاده شده و فضا را با صدای آب دلنشین می کنند. با مراجعه به مراکزی که در زمینه فروش انواع آبنما فعالیت دارند و برقراری تماس با کارشناسان این مجموعه ها می توان از قیمت انواع آبنما مطلع شد، سپس نسبت به خرید بهترین آبنما اقدام کرد.

 

 

 

آریانا فایر
آریانا فایر اولین تولید کننده باربیکیو ، تنور و شومینه به صورت پیش ساخته
کمر بندی بومهن بعد پمپ بنزین کوثر جنب تابلو بیلورد کابینت ماندانا
09125939929
[email protected]

Search