آیا سوالی دارید؟ کلیک کنید
02176228300
دفتر فروش
09125939929
موبایل
کمر بندی بومهن بعد پمپ بنزین کوثر جنب تابلو بیلورد کابینت ماندانا

باربیکیو آجری ساده

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

باربیکیو آجری ، باربیکیو، نوعی محصول است که در فضای باز مثل باغ ، حیاط و تراس برای پخت مواد غذایی متفاوت به کار می رود.  آشپزی هنری است که سالیان طولانی در بین مردم رواج داشته و طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.

 اغلب افراد در این هنر همیشه به دنبال کشف راه‌های جدید برای خوشمزه شدن طعم غذاها هستند تا خود، خانواده و دوستانشان طعم جدیدی را تجربه کنند. غذاهای کباب یا گریل شده از جمله غذاهای پرطرفداری است که طعم و بوی آن باعث شده جز یکی از غذاهای مناسب برای میهمانی ها محسوب شود. باربیکیو ها انواع مختلفی  دارند که باد توجه به آن تقسیم بندی می شوند. باربیکیو آجری یکی از این انواع می باشد که امروزه از محبوبیت ویژه ای برخوردار است . این نوع باربیکیو بر اساس سوختی که مصرف می کنند مثل  گازی ، برقی ، زغالی و چوبی می توان به چند نوع تقسیم شوند. 

 

مزایای باربیکیو آجری 

استفاده از باربیکیو برای پخت انواع گوشت مزایای مختلفی دارد که به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

 

1. مغز پخت کردن گوشت و به دلیل حفظ آب موجود در گوشت دیگر خشک نمی شود.

2. ایجاد طعم دودی برای طرفداران این طعم در نوع ذغالی آن

3. قابلیت تنظیم حرارت در نوع گازی 

4. قابلیت سیستم قطع خودکار در نوع برقی باربیکیو آجری

5. ایجاد ایمنی هنگام کار به دلیل استفاده از آجر نسوز

 

باربیکیو آجری ساده

امروزه به دلیل اینکه اغلب افراد در آپارتمان ها زندگی می کنند و تراس ها و بالکن های خانه هایشان کوچک است ، نمی توانند یک باربیکیوی مناسب و بزرگ کنار خانه یا تراس داشته باشند، ولی این مشکل مثل هر مشکل دیگری چاره ای دارد و راه حل آن استفاده از باربیکیو ساده و کوچک در گوشه ای از تراس آپارتمان است. این نوع باربیکیوها با طراحی های مناسب و سایزهای کوچک و متوسطی ساخته می شوند و مناسب برای خانه های کوچک طراحی می شوند. از مزایای  کباب پز آجری  ساده می‌توان به کم هزینه بودن ، مناسب برای استفاده هر شخصی با تنظیم ارتفاع آن در هنگام ساخت این محصول اشاره کرد.  شما می توانید یک محفظه در کباب پز آجری در نظر بگیرید که گرد و غباری که از سوختن ذغال و چوب تولید می شوند از باربیکیو خارج نشود. 

 

 

نکات بهداشتی استفاده از باربیکیو چیست ؟

 

1. حتما باربیکیو خود را قبل و بعد از استفاده بشویید ، زیرا شما می خواهید مواد غذایی روی آن کباب کنید بخصوص اگر مواد غذایی از نوع گوشت باشد ، باکتری ها  زود به گوشت نفوذ کرده و شما آن را مصرف می کنید و ممکن است دچار مشکل شوید.

 

2. برای جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی، قبل از طبخ و پس از طبخ و خنک شدن، آن ها را در یخچال یا کلمن یخ نگهداری کنید.

 

3. پس از تماس با مواد خام به ویژه انواع گوشت و مرغ، حتما دست های خود را بشویید برای رعایت بهداشت، از هر گونه تماس بین مواد خوراکی خام و خوراک های پخته شده، جلوگیری کنید.

 

4. اگر از باربیکیو قدیمی برای کباب کردن استفاده می کنید و مدتی است که بدون استفاده مانده، حتما بررسی کنید که همه اجرای آن به درستی کار می کند.

 

5. از تنفس هوای گرم که توسط باربیکیو تولید می شود، خودداری کنید، زیرا حتی اگر بسیار ضعیف هم باشند، باز هم گازهای دی اکسید در آنها وجود دارد. زیرا گاز مونواکسید کربن باعث زیاد شدن شعله های آتش می شود.

 

6. حتما از یک لباس مناسب استفاده کنید توصیه می شود ازپوشیدن لباس هایی که آستین آن بلند است خودداری کرده و زیاد به آتش نزدیک نشوید.

 

آریانا فایر
آریانا فایر اولین تولید کننده باربیکیو ، تنور و شومینه به صورت پیش ساخته
کمر بندی بومهن بعد پمپ بنزین کوثر جنب تابلو بیلورد کابینت ماندانا
09125939929
[email protected]

Search