آیا سوالی دارید؟ کلیک کنید
02176228300
دفتر فروش
09125939929
موبایل
کمر بندی بومهن بعد پمپ بنزین کوثر جنب تابلو بیلورد کابینت ماندانا
طریقه ساخت باربیکیو در بالکن

باربیکیو داخل بالکن | طریقه ساخت باربیکیو در بالکن

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

باربیکیو داخل بالکن ، باربیکیو وسیله ای است برای کباب کردن مواد غذایی مثل انواع گوشت در فضای باز . قبل از ایجاد باربیکیو داخل بالکن، تراس و یا حیاط خلوت باید مطمئن شوید امکان نصب و یا ساخت باربیکیو در تراس منزل شما وجود دارد یا خیر! زیرا معمولا ساختمان ها نزدیک به هم بوده و امکان آتش سوزی وجود دارد.


مرحله ی بعدی این است که ببنید چه نوع باربیکیویی برای تراس منزل شما مناسب تر است.


باربیکوهای تراس و بالکن فقط شامل فصل تابستان نمی شود و شما در تمام فصول سال می توانید از آن استفاده کنید. شما حتی در فضای برفی هم می توانید از غذای کبابی لذت ببرید.
باربیکیو از نظر تامین منبع سوختی به دو نوع گازی و ذغالی تقسیم می شود. همینطور از نظر متریال و مصالح به کار رفته به انواع: آجری، سنگی، سرامیکی و ... تقسیم می شوند.
بهار خواب خانه چیست و آیا فضای مناسبی برای ساخت باربیکیو است یا خیر؟ بله بهارخواب خانه فضای مناسبی برای شب نشینی ها می تواند باشد و همینطور فضای مناسبی برای ساخت یک باربیکیو است تا در فضای باز آنجا بتوان غذای کبابی تهیه کرده و از آن لذت برد. این به خود شما بستگی دارد که در تراس ساختمانتان فقط لباس پهن کنید و یا آن را به زیباترین و پرمصرف ترین شکل طراحی کنید که از آن برای کباب دور هم نشینی و پخت و پز نیز استفاده کنید .

مثلا شما می توانید یک میز ناهار خوری در آن قرار داده و کف آن را با فرش یا موکت بپوشانید و مبلمان روی فرش بچینید تا فضای دلپذیری برای فصلهای بهاری ایجاد کنید.
گلدانهای رنگارنگ از دیوارهای آن آویزان کنید و لوازمی که نیاز ندارید رو روی آن بچینید. یکی از بهترین سبک های پخت و پز غذا باربیکیو است که بهتر است قسمتی از فضای باز را به این منظور اختصاص دهید. امروزه طراحی دکوراسیون تراس، طراحی بالکن و بهارخواب ساختمان کمک زیادی به شما می کند که فضای مناسبی برای ساخت باربیکیو از پیش تعیین کنید.


طراحی باربیکیو برای بالکن و تراس با ایده های جدید


یکی از بهترین روش های پخت و پز باربیکیو یا کباب پز کردن، گوشت و مواد غذائی است، اگر شما نیز به خوردن غذاهای کبابی علاقه مند هستید بهتر است برای باربیکیوی خود جای مناسبی را طراحی نمائید.
دکوراسیون بالکن و پشت بام با طرح ساخت باربیکیو در تراس می تواند شما را به هدف تان نزدیک کند.
برای طراحی باربیکیو در تراس ابتدا تراس خود را به بهترین شکل ظاهری تغییر دهید و بعد می توانید انواع باربیکیو سنگی مدرن، باربیکیو دیواری و یا باربیکیو آماده را در آن بسازید یا بگذارید.
برای اینکه باربیکیو به شکل دلخواه شما باشد می توانید بجای تهیه ی باربیکیو آماده خودتان دست به کار شوید. روش ساخت باربیکیو فلزی به دو نوع پایه دار و رومیزی است که برای ساخت بدنه آن می توان از فلز و یا چدن استفاده نمود. در قسمت منقل می توان از شبکه محافظ هیزم استفاده نمود و در آخر باید رنگ بدنه ی آن الکترو استاتیک و ضد زنگ باشد تا در مقابل رطوبت مقاوم باشد.
اگر بالکن شما به اتاق خواب متصل است این به نفع شماست و شما فضای بزرگتری را برای نشستن و صرف چای در اختیار دارید. در دکوراسیون بالکن کوچک منزل تان از تمام فضاها استفاده کنید، و حتی دیوارهای بالکن خود را  با وسائل ساده و بدون استفاده تزئین کنید.  استفاده از گلدانهای گل می تواند طراوت و تازگی بسیاری به محیط تراس منزل شما بدهد و آن فضای کوچک را چون باغ فرح انگیز کند . بالکن تان را هر طور که می پسندید طراحی کنید و  برای زیباتر شدن از باربیکیو سنگی جدید نیز می توانید در آن استفاده کنید. البته مدل های باربیکیو در تراس، انواع گوناگون دارند.


 طریقه ی ساخت باربیکیو در تراس


در این قسمت یک روش ساده ی ساخت باربیکیو را آموزش می دهیم که خود شما بتوانید در منزل یک باربیکیو بسازید.
ابتدا جای دنج و دور از مواد اشتعال زا برای ساختن باربیکیو در نظر بگیرید.
می توانید به جای آجر از قطعات سنگ تزئینی نیز استفاده کنید، سعی کنید برای اینکار از سنگ های مسطح استفاده کنید در غیر اینورت کار شما کمی سخت می شود.
سپس از قطعات آجر و یا سنگ های مسطح برای ساخت بدنه ی آن استفاده کنید. ابتدا آجرها را روی هم بچینید تا اندازه ی ابعاد مورد نظرتان شود. سپس ملات یا سیمان را لابلای آجرها ریخته و سطح آن را صاف و تمیز کنید.
قبل از اینکار مقداری زمین را بکنید و داخل آن را با سیمان و ملات پر کنید تا سطح آن صاف و یکدست شود.
حالا می توانید سنگ ها یا آجرها را روی هم بچینید تا اندازه ی باربیکیو دلخواهتان مشخص شود.
بعد ارتفاع آن را متناسب با قد خود در نظر گرفته و دیوار آن را بالا بروید.
حالا می توانید منقل آن را که با بتن و یا فلز ساخته شده داخل آن تعبیه کنید.
پس از تمام شدن ساخت باربیکیو می توانید به تزئینات آن بپردازید و برای آن سایبان، میز، صندلی، و هر چه از جنس غیز اشتعال زا که باعث زیبائی آن می شد اضافه کنید.
اکنون باربیکیوی بالکن شما اماده است و می توانید لذت غذا پختن روی آن را تجربه کنید.


نتیجه گیری


همه چیز به خود شما بستگی دارد که تا چه حد بخواهید از امکانات بدون استفاده ی اطراف خود بیشترین بهره را ببرید و از زندگی لذت ببرید امیدوارم این مقاله مورد استفاده شما قرار گرفته باشد. برای آشنائی با قیمت باربیکیو سیمانی و باربیکیو سنگی می توانید به سایت آریانافایر مراجعه کنید.

آریانا فایر
آریانا فایر اولین تولید کننده باربیکیو ، تنور و شومینه به صورت پیش ساخته
کمر بندی بومهن بعد پمپ بنزین کوثر جنب تابلو بیلورد کابینت ماندانا
09125939929
[email protected]

Search