آیا سوالی دارید؟ کلیک کنید
02176228300
دفتر فروش
09125939929
موبایل
کمر بندی بومهن بعد پمپ بنزین کوثر جنب تابلو بیلورد کابینت ماندانا
قیمت باربیکیو آماده

باربیکیو آماده | قیمت باربیکیو آماده | باربیکیو آجری آماده

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعال
 

باربیکیو آماده ، در فصل تابستان که خورشید به آرامی هوا را گرم می کند، حسی به شما می گوید که به بیرون از خانه بروید و غذا را روی شعله های آتش داغ کباب کنید. 

کباب نوعی غذای سنتی است و شما می توانید در کنار ساحلی آرام به کباب کردن ماهی و یا در جنگلی سرسبز به کباب کردن گوشت پرندگان وحشی بپردازید. 

آمار نشان می دهد که یک چهارم از مردم برای تعطیلات و یا جشن ها، بجای رفتن به رستوران ها و استفاده از غذاهای آماده، غذاهای کباب شده استفاده می کنند. اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید با ما همراه باشید تا شما را با انواع باربیکیو آشنا کنیم. باربیکیو آماده بهترین وسیله برای شماست و فقط کافی است مقداری هیزم و یا ذغال همراه خود بردارید و یا تهیه کنید. شما می توانید گوشت مورد نظر خود را با کیفیت بسیار عالی از قصابی ها تهیه نموده و با استفاده از باربیکیو آماده آن را طبخ نمائید. و یا یک ماهی قزل آلای بزرگ تهیه کرده و روی آتش کباب کنید. یک راه خوب برای مزه دار کردن گوشت، این است که گوشت را با استفاده از طعم دهنده ها مثل زعفران، و آبلیمو ترد و مزه دار کنید. 

باربیکیو آماده را در هر جایی که تمایل دارید غذا را در خارج از منزل و در کنار دوستان از جمله ملاقات ها، دورهمی ها در تراس، پارک، ساحل، حتی پارکینگ و یا روی پشت بام استفاده کنید. 

باربیکیو آماده و یا باربیکیو آجری آماده قیمت ها و طرح های مختلفی دارد بد نیست برای دیدن قیمت باربیکیو آماده، انواع باربیکیو آماده و باربیکیو آجری آماده به سایت آریانافایر نگاهی بیاندازید. 

باربیکیو آماده از اجزای ساخته و آماده شده که شامل منقل، سیخ، ذغال، مواد سوختنی، انبرک، دستکش و بادبزن می باشد شما می توانید با یک تماس با مشاورین آریانافایر پک کامل باربیکیو آماده را در حجم کوچکی تهیه کرده و همراه خود به مسافرت ببرید. این نوع باربیکیو وسیله ی مناسبی برای افرادی است که علاقه ی زیادی به مسافرت های تفریحی دارند.

باربیکیو ذغالی دیواری مناسب فضایی است که دسترسی به گاز و برق نیست و جای کمی نیاز دارد. این باربیکیو مانند: سینی روی دیوار نصب شده و مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت باربیکیو ذغالی و گازی کمی بیشتر از قیمت باربیکوی ذغالی دیواری است.  در این نوع باربیکیو از هر دونوع سوخت می توان استفاده کرد. باربیکیو ذغالی فن دار نوع دیگری باربیکیو آماده است که کار شما را برای باد زدن مکرر راحت می کند و بسادگی می توانید دمای آتش را بالا برده و یا حرارت ذغال ها را ثابت نگه دارید. 

باربیکیو مسافرتی بسیار پرکاربرد بوده و قابل حمل می باشد. اما در صورت نیاز می توان آن را روی دیوار نیز نصب کرد برای این منظور پایه های بلند دارد که می توان زیر اجاق آن نصب نمود و بصورت ایستاده هم از آن استفاده کرد. 

برای مشاهده ی قیمت باربیکو سیمانی و باربیکیو در تراس می توانید به سایت آریانافایر مراجعه کنید. 

آریانا فایر
آریانا فایر اولین تولید کننده باربیکیو ، تنور و شومینه به صورت پیش ساخته
کمر بندی بومهن بعد پمپ بنزین کوثر جنب تابلو بیلورد کابینت ماندانا
09125939929
[email protected]

Search