آیا سوالی دارید؟ کلیک کنید
02176228300
دفتر فروش
09125939929
موبایل
کمر بندی بومهن بعد پمپ بنزین کوثر جنب تابلو بیلورد کابینت ماندانا
قیمت باربیکیو آپارتمانی

باربیکیو آپارتمانی

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

باربیکیو آپارتمانی ، باربیکیو یا گریل کردن به چه معناست ؟ پختن گوشت، جوجه، ماهی، گوجه فرنگی و دیگر دیگر مواد غذایی بر روی شعله ی مستقیم آتش را گریل، باربیکیو یا کباب کردن می گویند. چرا اغلب مردم کباب کردن مواد غذایی را به آب پز کردن ترجیح می دهند.


اغلب مردم خصوصا ایرانی ها کباب پز کردن مواد غذایی را به آب پز کردن آن ترجیح می دهند زیرا در هنگام آب پز کردن بسیاری از پروتئین های گوشت و ویتامین ها از بین می رود، در حالی که باربیکرو کردن سبب می شود ارزش مواد غذایی حفظ شود. دلیل دیگر آن پروردن گوشت، ماهی و جوجه قبل از کباب کردن داخل مواد طعم دهنده مثل پیاز، آبلیمو، زعفران، ادویه جات و سس است که پس از کباب کردن طعم فوق العاده ای به آن می بخشد و بسیار لذیذ می شود.
از طرفی شما هنگام کباب پز کردن نیازی به استفاده از روغن ندارید، و به حفظ رژیم غذایی شما هم کمک می کند.
دلیل بعدی خوردن غذای گرم دورهمی است که افراد خانواده و مهمانها در کنار هم و در محیط خانه یا آپارتمان می توانند بدون نیاز به خرید غذا از بیرون، غذای داغ و دلچسب تهیه نموده و سرو نمایند.


انواع باربیکیو و منقل از لحاظ سوخت


بسته به سلیقه ی افراد می توان از دو نوع سوخت ذغالی یا گازی استفاده کرد. در صورتی که طعم دودی آن برای شما مهم است می توانید از باربیکیو ذغالی استفاده کنید. مزیت دیگر آن حرارت بسیار زیاد است. باربیکیو گازی نیز مزایایی دارد، مثلا زود روشن می شود، زود خاموش می شود و براحتی تمیز می شود. منقل ها نوعی دیگر از باربیکیو هستند که در دو نوع ساده و نوع برقی قابل استفاده هستند. قیمت منقل ذغالی ایستاده را می توانید با مراجعه به سایت آریانافایر مشاهده کنید. در شرایطی که دسترسی به گاز و ذغال آسان نبود می توانید از باربیکیو برقی استفاده کرد و تمام این موارد فقط بستگی به انتخاب و حسن سلیقه ی شما دارد. باربیکیوها در اندازه ها و مدل های مختلفی در بازار هستند مانند: باربیکیو ذغالی، باربیکیو سنگی، باربیکیو آجری، باربیکو دیواری، باربیکیو گازی، مدلهای باربیکیو در تراس، مدل های باربیکیو در بالکن، باربیکیو مسافرتی، باربیکیو آماده و غیره... .


ساخت باربیکیو در بالکن


ساخت باربیکیو در بالکن یا تراس برای کسانی پیشنهاد می شود که کمبود جا دارند و در بالکن خانه و یا آپارتمان خود فضایی را اختصاص به ساخت باربیکیو می دهند.
فقط با یک تماس با کارشناسان ما در سایت آریانافایر شما می توانید در زمانی بسیار کوتاه صاحب یک باربیکیو یا منقل زیبا در بالکن آپارتمان خود شوید.


باربیکیو آپارتمانی و دو نوع ذغالی و گازی


گاهی فضای آشپزخانه بقدری کوچک و بسته است که نمی توان مواد سرخ کردنی را در آشپزخانه انجام داد و بوی دود آن تمام فضای آپارتمان و خانه را پر می کند در چنین شرایطی بهتر است از باربیکیو آپارتمانی استفاده کنید. این نوع باربیکیو را می توانید در بالکن، تراس، و یا حیاط منزل خود بسازید. با ساخت باربیکیو ذغالی در بالکن، در مصرف گاز آشپزخانه نیز صرفه جویی می شود. برای دیدن قیمیت باربیکیو ذغالی و گازی به سایت آریانافایر مراجعه کنید.


اجزاء تشکیل دهنده ی باربیکیو آپارتمانی


اجزاء تشکیل دهنده ی باربیکیو آپارتمانی شامل پایه، منقل، و اتاقک می باشد. این باربیکیو را می توان بدون استفاده از پیج و مهره، بصورت متحرک ساخت و براحتی به نقاط مختلف منتقل کرد. اتاقک آن که دارای سقف است مانع ریختن باران و گرد و غبار روی آن می شود و زیبائی خاصی به آن می بخشد. کف منقل برای سوخت بهتر هیزم ها و کباب پز شدن بهتر مواد غذایی سوراخ می شود. بدنه و اسکلت باربیکیو از ورق فولادی ساخته شده و برای سالیان سال عمر می کند. رنگی که برای سطح آن استفاده شده رنگ نسوز است و زیبائی بیشتری به اتاقک آن می دهد. با امید اینکه توضیحات ما برای انتخاب و استفاده ی شما از باربیکیو آپارتمانی کافی بوده و در حل مشکلاتی مثل کوچک بودن واحد آپارتمانی و یا کم بودن فضای آشپزخانه کمک کننده باشد.

آریانا فایر
آریانا فایر اولین تولید کننده باربیکیو ، تنور و شومینه به صورت پیش ساخته
کمر بندی بومهن بعد پمپ بنزین کوثر جنب تابلو بیلورد کابینت ماندانا
09125939929
[email protected]

Search