آیا سوالی دارید؟ کلیک کنید
02176228300
دفتر فروش
09125939929
موبایل
کمر بندی بومهن بعد پمپ بنزین کوثر جنب تابلو بیلورد کابینت ماندانا
باربیکیو

باربیکیو گازی

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

باربیکیو گازی ، باربیکیو گازی یکی از انواع باربیکیو است . همانطور که از نام آن پیداست ؛ باربیکیو یا کباب پز گازی ، وسیله ای است که با انرژی گاز(به صورت گاز مایع یا گاز شهری) کار می کند . از این وسیله برای کباب کردن و سیخ کشیدن مواد غذایی مانند گوشت ، ماهی و ... استفاده می شود .

اغلب مردم به هنگام تفریح و دورهمی های دوستانه یا خانوادگی ، غذاهای کبابی را به عنوان وعده غذایی انتخاب می کنند . حال ممکن است این دورهمی ها در خانه ، باغ ، باغچه و ... صورت گیرد . بهترین نوع انتخابی باربیکیو برای مکان هایی چون بالکن ، حیاط ، تراس ، حیاط خلوت ، باغ ، باغچه و دیگر محیط هایی که به گاز دسترسی دارند ، باربیکیو گازی می باشد . اکنون می خواهیم شما را با ویژگی ها و مزایا و معایب این نوع باربیکیو بیشتر آشنا کنیم . با ما همراه باشید .

با قرار دادن باربیکیو های گازی در حیاط ، باغ ، باغچه و ... خود می توانید دورهمی های خود را لذت بخش تر کنید . باربیکیو های گازی از جنس استیل ، سنگ ، چودن و آجر دارای مقاومتی بالا با قابلیت تمیز شدن آسان و سریع ، به سرعت گرم  و سرد می شوند . استفاده از این کباب پز ها در مقایسه با کباب پز های ذغالی بسیار آسان است . همچنین می توان درجه حرارت شعله ی این دستگاه ها را زیاد و کم کرد . البته باید این نکات را نیز در نظر بگیرید که کباب پز های گازی فقط و فقط در خانه یا مکان هایی که دارای گاز کشی هستند ، قابل استفاده می باشند و بسته به اندازه و نوع و خصوصیات آن قیمت های مختلفی دارند که نسبت به کباب پز های ذغالی بیشتر است . همچنین این کباب پز ها دود چندانی تولید نمی کنند و حرارت کم آنها از دودی شدن کباب شما جلوگیری می کند و شما گوشت یا استیک با کیفیت کباب پز های ذغالی نخواهید داشت . توجه کنید که در صورت آجری بودن ساختار باربیکیو ، باید محیطی را انتخاب کنید که نصب شلنگ در آن امکان پذیر باشد . همچنین در صورت تمایل به خرید کباب پز گازی از جنس فلز ، شعله پخش کن و جنس آن را در نظر بگیرید . در آخر باید این را ذکر کنیم که برخی از کباب پز های گازی ، قابلیت جا به جایی دارند . برای خرید باربیکیو با قابلیت جابه جایی باید نوع پرتابل آنها را انتخاب کنید که هزینه بسیار بالایی دارد .

سخن پایانی:

با توجه به توضیحات داده شده در می یابیم که کباب پز های گازی ، عمده ترین نوع کباب پز ها برای استفاده درمحیط های داخلی مانند حیاط ، باغ و... می باشند و خرید آنها بسته به نوع سلیقه ، مکان مورد نظر و هزینه ای که خریدار در نظر دارد ، انجام می شود .امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد . برای تهیه ی باربیکیو گازی می توانید به فروشگاه مراجعه کنید .

آریانا فایر
آریانا فایر اولین تولید کننده باربیکیو ، تنور و شومینه به صورت پیش ساخته
کمر بندی بومهن بعد پمپ بنزین کوثر جنب تابلو بیلورد کابینت ماندانا
09125939929
[email protected]

Search