آیا سوالی دارید؟ کلیک کنید
02176228300
دفتر فروش
09125939929
موبایل
کمر بندی بومهن بعد پمپ بنزین کوثر جنب تابلو بیلورد کابینت ماندانا
 باربیکیو سنگی

شیک ترین طراحی باربیکیو سنگی

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

شیک ترین باربیکیو سنگی ، با انتخاب بهترین مصالح جهت ساخت و طرح متناسب با فضای محوطه ی ساختمان شما می تواند بخشی از جذابیت منزل شما را تامین کند. 

اهمیت ساخت و نصب باربیکیو در منزل و یا ویلا

امروزه در مهمانی ها سفارش غذا از بیرون ناامن و پرهزینه است، در حالی که با ساخت یک باربیکیو در گوشه ای از فضای منزل خود این مشکل را حل نموده و بدون نگرانی از محتوای کباب و بدون صرف هزینه ی اضافی خوشمزه ترین غذاها از جمله کباب، جوجه کباب، ماهی و یا سیب زمینی را در کنار میهمانان خود طبخ و سرو نمائید.

آیا در آپارتمان و یا خانه های کوچک نیز می توان باربیکیو نصب کرد؟

با توجه به اینکه هم می توان باربیکیو را بصورت آمائه تهیه کرد و هم می توان آن را ساخت و نصب کرد، شما می توانید بخشی از تراس، حیاط و یا پشت بام منزل خود را به باربیکیو اختصاص دهید.

داشتن یک پیشخوان برای کار کردن با باربیکیو بسیار قابل اهمیت است جهت آسانی کار، شما براحتی می توانید متناسب با قد خود آن را طراحی نموده و بصورت ایستاده از آن استفاده کنید و میز پذیرایی را در مقابل باربیکیو برای استفاده قرار داده و شرایط بسیار دلپذیری را فراهم آورید. 

باربیکیو انواع مختلفی دارد که با توجه به نیاز مشتری طراحی می شود. کباب پز با تعداد شعله های متفاوت و استفاده از رویه های چدنی برای جلوگیری از تماس مستقیم شعله با کباب و حتی می توان از گریل استیل جهت مصارف بدون سیخ استفاده کرد.

از طرفی تمیز نمودن باربیکیو نیز قابل تامل است و نیاز است براحتی قابل نظافت و استفاده ی مجدد باشد. در نتیجه ما طرحی را به شما پیشنهاد می دهیم که زیر آن سینی استیل کشویی نصب شده باشد و به سادگی قابل تمیز کردن باشد. 

چه نوع باربیکیویی با محیط و فضای مورد نظر شما متناسب است؟

شما می توانید باربیکیو سنگی پایه دار و باربیکیو بدون پایه سفارش بدهید. همینطور می توانید از انواع باربیکیو زغالی، باربیکیو برقی، و باربیکیو گازی استفاده کنید. 

گاهی جای خاصی برای نصب باربیکیو در نظر گرفته نشده به همین منظور می توان از باربیکیوی چرخ دار و متحرک استفاده نمود تا بنا به خواست شما در هر نقطه که لازم باشد قرار گیرد. 

طراحی و تغییر فضایی که باربیکیو در آن قرار می گیرد 

گاهی محل قرارگیری باربیکیو مسقف است و نصب هود بسیار لازم و ضروری است و سبب می شود سقف کثیف و سیاه نشود و برای اینکار لازم است هود داخل باکسی متناسب و شیک قرار گیرد. 

گاهی نیز محیط باز است و ممکن است در تابستان، نور خورشید و یا در فصل های سرد، باران و برف مانع انجام کار طبخ شود، ما برای حل این مشکل نیز راهکار مناسبی به شما پیشنهاد می کنیم و آن نصب سایه بان روی پیشخوان و باربیکیو است، با نصب سایبان دیگر در روزهای بارانی و یا آفتابی هم با خیال راحت و حسی بسیار دل انگیز غذا را طبخ و سرو خواهید نمود. 

طریقه ی ساخت باربیکیوی سنگی

خرید باربیکیوی آماده در بازار می تواند برای شما هزینه بر باشد، اما شما می توانید با ساخت کباب پز سنگی در هزینه ی خود صرفه جویی کنید. برای اینکار ابتدا باید ببینید جه نوع سنگی برای ساخت باربیکیو در نظر دارید.

مرحله ی اول انتخاب مکان مناسب برای تعبیه ی باربیکیو

به جز انتخاب نوع سنگی که می خواهید استفاده کنید، انتخاب مکان مناسب برای ساخت باربیکیوی شخصی خود نیز مهم است و بهتر است باربیکیو در نزدیکی آشپزخانه ساخته شود، اما در عین حال نباید نزدیک به گیاهان، درختچه ها یا حصارها باشد. دلیل آن جلوگیری از حوادث و خطرات ناشی از آتش سوزی است، همینطور هر چیزی که در فضای باز وجود دارد و ممکن است آتش بگیرد را از باربیکیو دور نگه دارید.

مرحله ی دوم قرار دادن سنگ های مسطح بزرگ

ابتدا سنگهای مسطح بزرگ را بر روی زمین قرار دهید و فضاهای بین سنگ را با مخلوط ملات پر کنید. سپس لایه های دیگر را قرار دهید، تا زمانی که حس کنید ارتفاع باربیکیو به اندازه کافی بالا رفته است و فراموش نکنید که شکاف ها را در هر لایه با ترکیب ملات پر کنید.

مرحله ی سوم قرار دادن سنگ های مسطح کوچک

سنگها را در سطح بیرونی باربیکیو قرار دهید و مجددا فضای خالی را پر کنید، و هر قسمتی را که حس کردید نیاز به شکل دادن دارد را با استفاده از چکش شکل دهید. 

مرحله ی چهارم قرار دادن بست فلزی و کوره

بست های فلزی را روی آخرین سطح از باربیکیو قرار دهید، و آن را خوب با ملات محکم کنید و پس از گذشت چند روز که از محکم شدن کباب پز روی بست مطمئن شدید، می توانید آزادانه از باربیکیو استفاده کنید. 

بخاطر داشته باشید که ابعاد و ساختار کباب پز بستگی به میل شما دارد، ساختن یک کباب پز کار دشواری نیست، خصوصا که شما بخواهید برای آتش از زغال استفاده کنید. 

دیدیم که با صرف هزینه ی کمی می توانیم منزل و باغ خود را زیباتر کنیم و در کنار مهمانان عزیز خود غذایی دلچسب تر در شرایط دلپذیر فراهم کنید، برای دیدن تصاویر متنوع باربیکیو و توضیحات بیشتر در سایت آریانا فایر در خدمت شما عزیزان هستیم.  

 

آریانا فایر
آریانا فایر اولین تولید کننده باربیکیو ، تنور و شومینه به صورت پیش ساخته
کمر بندی بومهن بعد پمپ بنزین کوثر جنب تابلو بیلورد کابینت ماندانا
09125939929
[email protected]

Search