آیا سوالی دارید؟ کلیک کنید
02176228300
دفتر فروش
09125939929
موبایل
کمر بندی بومهن بعد پمپ بنزین کوثر جنب تابلو بیلورد کابینت ماندانا
شومینه برقی

شومینه برقی | قیمت شومینه برقی | انواع شومینه برقی

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شومینه برقی ، همانطور که می دانید شومینه برقی با سوخت برق کار می کند و سوختن واقعی را تداعی می کند و مصرف برق خیلی ناچیزی دارد . 

 

شومینه های برقی

شومینه های برقی یا الکتریکی ، به سرعت در حال تبدیل به محبوبترین شومینه ها از نظر نوع سوخت می باشند. شومینه های برقی یا شومینه الکتریکی، توسط برق و با گرم کردن فنرهای داخلی تولید حرارت می کنند. شعله ایجاد شده در شومینه الکتریکی ساختگی است. این شعله ساختگی مانند یک شعله واقعی بنظر می رسد و احساسی مشابه با آن ایجاد می کند. شومینه های برقی دارای قابلیت تنظیم هستند. اگر دمای محیط بالا رود و گرما بیشتر از حد مورد نیاز شود، شومینه برقی با امکان خاموش کردن و یا کنترل میزان حرارت ، تعادل دمایی محیط را فراهم می کند. این در حالی است که شعله ساختگی شومینه باقی می ماند. همچنین بیشتر شومینه های برقی دارای یک کنترل از راه دور برای روشن و خاموش کردن شومینه و یا کنترل حرارت هستند.مقرون به صرفه ترین گزینه در میان انواع شومینه ها، شومینه های برقی هستند.

شومینه های برقی جدید ترین و خلاقانه ترین 

شومینه برقی جدیدترین و خلاقانه ترین شومینه های موجود هستند. شما هنگام نصب یک شومینه سنتی انتخابی ندارید و لازم است برای قرار دادن اینگونه شومینه ها فضای از پیش تعیین شده ای فراهم کنید. شومینه های برقی برای کمک به گرم و دنج نمودن اتاقتان، با طراحی مدرن و کلاسیک و عملکرد بالا بصورت یک شومینه دیواری یا شومینه زمینی و همچنین بعنوان یک شومینه شومینه قابل حمل و شومینه مدرن نیز قابلیت استفاده دارند.

 شومینه برقی علاوه بر بازده بالا و بدون آلاینده بودن در فضای داخلی خانه ها نیز صرفه جویی می کند. این موارد و بسیاری از موارد دیگر نظیرامنیت و سوخت پاک مزیت های عمده استفاده از شومینه برقی نسبت به شومینه گازی و شومینه هیزمی و سایر شومینه هاست.

مصرف برق در شومینه های برقی

اساس کار شومینه برقی ایجاد گرمایش از طریق سیستم الکتریکی یا برق است، یعنی فرآیند تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی گرمایی . شومینه برقی برای تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی گرمایی از یک هیتر برقی استفاده می کند، عبور جریان برق از داخل هیتر شومینه سبب تولید گرما می شود. برای افزایش بازده و راندمان شومینه برقی و گرمایش از طریق هیتر، از سیستم کانوکشن (فن یا پروانه بادبزن) کمک گرفته شده است. یعنی گرمایش حاصل از هیتر برقی شومینه توسط یک دستگاه فن طولی (پروانه بادبزن) به داخل محیط انتقال می یابد، یعنی شومینه هوشمند برقی فرآیند جابجایی هوا (همرفت) را با استفاده از یک فن طولی بهبود می بخشد و بدین ترتیب سرعت انتقال گرما از شومینه مدرن برقی به محیط افزایش می یابد. این عملکرد شومینه برقی باعث بازدهی بالای آن و مزیت عمده آن شده است. مصرف عمده برق در این نوع شومینه به صرفه است. 

 نصب شومینه برقی نسبتا آسان است. یکی دیگر از مزیت های این نوع از شومینه ها این است که بر خلاف شومینه های چوبی و گازی نیازی به تعمیر و نگهداری معمول مانند بریدن چوب ، تمیز کردن دودکش یا بازرسی خط گاز ندارند.در شومینه هیزمی اگرچه سوختن چوب لذت بخش است، اما با در نظر گرفتن آلایندگی زیست محیطی شومینه گازی و شومینه هیزم سوز و نگرانی ها و دغدغه های ناشی از آنها، شاید برای شما نیز استفاده از اینگونه شومینه ها چندان معقولانه به نظر نرسد. بنابراین لازم است بدانیم در شومینه های برقی از نوع شومینه دیواری، شومینه مدرن یا شومینه قابل حمل، جلوه های بصری آتش نادیده گرفته نشده است، بلکه در بستر این شومینه ها هیزم هایی از جنس کامپوزیت همانند هیزم های واقعی بصورت شاخه های درخت تعبیه شده و داخل آن لامپ هایی از نوع RGB LED تعبیه شده که نمایش شعله آتش بصورت تصادفی و با نورپردازی زیبا و انتخاب رنگ دلخواه ایجاد می گردد. شومینه برقی به دلایل زیر می تواند مناسبت ترین انتخاب برای تکمیل دکوراسیون داخلی منازل  و خرید شما باشد.

کیفیت هوا و سوخت پاک بدون نیاز به هیزم و گاز یا استفاده از سایر سوختهای فسیل

امنیت و ایمنی بالا،عدم مصرف اکسیژن محیط، بدون دوده، خاکستر و گازهای سمی

توان حرارتی بسیار خوب و راندمان بالا بدلیل برخورداری از سیستم گرمایشی کانوکشن (همرفت)

نصب و استفاده راحت و آسان بدون نیاز به نصب دودکش و لوله کشی گاز

عدم وجود آلاینده ها و گازهای گلخانه ای بدلیل استفاده از سوخت پاک برق و تکنولوژی ال ای دی

تنوع در سایز و طرح بدلیل انعطاف پذیری و انتخاب نامحدود از طرحهای فانتزی

حرارت مکمل و بی صدا بدلیل استفاده از هیتر برقی بهمراه سیستم کانوکشن

بستر آتش بدلیل قابلیت انعطاف پذیری و جایگزینی طرحهای متنوع هیزم در بستر آتش

قیمت شومینه های برقی 

قیمت شومینه های برقی بستگی به مدل و نوع، یا جنس آنها دارد. دلیل  میزان تفاوت قیمت به ابعاد , کیفیت ساخت و توان حرارتی و البته برند بستگی دارد.

انواع شومینه های برقی

شومینه برقی دیواری 

شومینه برقی ال سی دی 

شومینه برقی اچ بی

شومینه های برقی دیواری

شومینه دیواری امکان نصب داخل یا روی دیوار و تأمین هر سه نیاز گرمادهی، زیباسازی فضا و استفاده بهتر را برای شما فراهم می کنند.بنابراین برای خانه ها و آپارتمان های کوچک  شومینه های برقی دیواری،گزینه  مناسبی از انواع شومینه هستند. شومینه های دیواری از چدن یا فولاد ساخته شده اند. نمونه های نصب شده بر روی دیوار آن ها می تواند بسته به نیاز از اتاقی به اتاق دیگر منتقل شوند. 

شومینه های دیواری در شکل ها ، سبک ها و اندازه های متفاوتی هستند. این ویژگی مدرن و شیک بودن شومینه های برقی، باعث می شود در بسیاری از موارد ، شومینه دیواری را به عنوان نقطه کانونی برای ایجاد یک کانون جذاب در اتاق ها یا سالن پذیرایی استفاده کنند. شومینه های نصب شده در دیوار بسته به سوخت مورد استفاده به دو نوع تقسیم می شوند؛ متصل به دودکش و غیر متصل. 

شومینه های دیواری که دارای محفظه باز آتش و دودکش هستند به دلیل بهبود بهره وری سوخت و خروج کمتر گرما و ایجاد یک شومینه کانونی، از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. .شومینه های برقی هیچگونه آلایندگی نداشته و سوخت کاملاً پاک دارند و در در عین حال آن حس گرمی و نشاط را نیز در بین خانواده ها و دوستان حفظ نموده اند. نصب و راه اندازی شومینه برقی نیز بسیار آسان است، شما از همان سیستم سیم کشی استاندارد خانه خود بدون نیاز به اجرای سیم کشی خاص، استفاده می کنید. فقط کافی است شومینه را در نزدیکی یک پریز برق قرار داده و دو شاخه را به آن متصل کنید. 

شومینه ال سی دی برقی

به دلیل کاهش روزمره فضاهای زندگی  و کمبود فضای لازم باعث شده است که نتوان در خیلی از منازل از شومینه های زمینی و کلاسیک استفاده کرد. شومینه ال سی دی راهکاری هوشمندانه برای چنین منازلی است که در طرح های متنوع و زیبایی و با ابعاد خاص تولید میشوند. شومینه ال سی دی قابلیت نصب در تمامی منازل و اماکن را دارد و اصلا جای نگرانی بابت فضا ندارید.شومینه های ال سی برقی با استفاده از لامپ های رنگی ال ای دی متنوع میتوانند زیبایی بینظیری را در منزل شما ایجاد کنند . بدنه این نوع از شومینه های ال سی دی کاملا سیف و ایمن بوده و در مورد کودکانتان نیازی به هیچ نگرانی نیست . این نوع از شومینه ها با برق شهری کار می کنند.

 شومینه های برقی اچ بی

شومینه های برقی  اچ بی با عمق بسیار کم و شیک می باشند و بعنوان تأمین کننده مطلوب گرمایش محیط منازل و اماکن عمومی و در عین حال یکی از عناصرزیبا و لوکس نیز محسوب می شوند، شومینه برقی اچ بی  با انواع چیدمان و سبک دکوراسیونی اماکن کاملاً مطابقت و سازگاری دارد. شومینه های برقی اچ بی در شکل های هندسی زیبا و فانتزی موجود میباشد و  برای محیط های آپارتمانی و محیط های بزرگ نیز قابلیت استفاده را دارند. 

جمله آخر

درکل شومینه های برقی یکی از شومینه های مدرن و فانتزی هستند که علاوه بر گرما نمای داخلی فضای خانه شما را زیبا و دلنشین می کند این نوع شومینه هار نسبت به سایر شومینه ها مقرون به صرفه تر و ارزان تر هستند.

آریانا فایر
آریانا فایر اولین تولید کننده باربیکیو ، تنور و شومینه به صورت پیش ساخته
کمر بندی بومهن بعد پمپ بنزین کوثر جنب تابلو بیلورد کابینت ماندانا
09125939929
[email protected]

Search