آیا سوالی دارید؟ کلیک کنید
02176228300
دفتر فروش
09125939929
موبایل
کمر بندی بومهن بعد پمپ بنزین کوثر جنب تابلو بیلورد کابینت ماندانا
قیمت کباب پز

قیمت کباب پز

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

کباب از جمله غذاهای محبوب ما ایرانی ها به شمار می آید. برای تهیه کباب فقط از حرارت ذغال استفاده می کردند و کباب ها را با کمک منقل های ذغالی آماده می کردند. اما امروزه کباب پزها بیشتر به شکل گازی مورد استفاده قرار می گیرند. زیرا استفاده از کباب پزهای ذغالی باعث از بین رفتن طبیعت و بسیاری از درختان جهت تولید ذغال سنگ می شود.

همچنین بر اساس مطالعاتی که انجام شده دانشمندان دست پیدا کرده اند که تهیه کباب روی زغال سنگ باعث بروز سرطان خواهد شد. با استفاده از کباب پز، نگران حرارت زیاد یا کم ذغال و در نتیجه سوختن کباب ها نخواهیم بود. با ما همراه باشید تا شما را در این مقاله با قیمت کباب پز گازی بیشتر آشنا کنیم.

آشنایی با انواع کباب پز

کباب پزها در انواع مختلف تولید می شوند. قیمت کباب پز و ویژگی ها در این کباب پز هامختلف می باشد. بر اساس نوع و ویژگی هایکباب پز، قیمت کباب پز  نیز متفاوت خواهد بود..  بنابراین پیش  از خرید کباب پز بهتر است با نکات مهم در زمینه خرید کباب پز آشنا شوید. با دقت در خریدتان و انتخاب درست می توانید سال ها از کباب پز خود استفاده کنید.

قیمت کباب پز

کباب پز گازی

کباب پز گازی نوع جدیدی از کباب پز به شمار می آید که در آن از مایع گاز شهری استفاده می‌ شود. این کباب پز گرمای لازم جهت پخت انواع کباب را فراهم می کند. در این منقل های مدرن، دو یا چند شعله وجود دارد که بر اساس اندازه کوره ها تعداد این شعله ها متفاوت خواهد بود.‌ منقل گازی با استفاده از سوخت گاز طبیعی کار می کند. بنابراین شما می توانید در هر زمانی برای مدت کوتاهی آن را روشن کنید. گاز طبیعی با محیط زیست سازگاری دارد و لازم نیست برای تهیه کباب شما به فکر خرید ذغال باشید. همچنین دود کباب پز گازی نسبت به کباب پز ذغالی کمتر است. قیمت کباب پز از نوع گازی با توجه به همراه داشتن امکانات و راحتی که برای افراد مناسب می باشد.

قیمت کباب پز

در بازار مدل های مختلفی از کوره های گازی وجود دارد، که برخی از آنها به شکل چدنی هستند و روی شعله های گاز قرار می گیرد. در صورت خریداری کباب پز گازی باید به چند نکته هنگام انتخاب این دستگاه توجه داشته باشید تا سردرگم نشوید. مدل ‌های این کباب پز به گونه‌ای ساخته می‌ شوند که روی هر شعله یک تکه چدن قرار می گیرد. بنابراین افرادی که علاقه مند به کباب ذغالی هستند، پس از گرم شدن، این چدن مانند زغال قرمز شده و جلوی سوختن کباب در حرارت یکنواخت را می گیرد.

فواید استفاده از کباب پز گازی

از جمله طراحی های جدید و راحت که برای کباب پز به کار رفته می توان به کباب پز گازی اشاره کرد که به دلیل استفاده راحت و به عنوان پرکاربردترین نمونه کباب پز نیز شناخته می ‌شود. باربیکیو گازی شامل دو نوع سوخت گاز مایع و شهری است. برای مکان هایی که امکان استفاده از گاز شهری وجود ندارد، می توان از گاز مایع یا همان کپسول ها استفاده کرد. کباب پزهای گازی در طراحی های مختلفی مثل آجری، سنگی، استیل، چدنی و ... ساخته می‌ شوند.

از جمله فواید استفاده از کباب پز گازی می توان به مدت زمان کم در پخت کباب، کاربرد و استفاده آسان،حذف هزینه خرید زغال، سالم بودن این مدل نسبت به نوع زغالیو وجودورق های چدن روی شعله ها  (باعث مغز پخت شدن کامل کباب پز) اشاره کرد.

کباب پز برقی

از دیگر نمونه های کباب پز می توان به کباب پز برقی اشاره کرد که دقیقا مثل مدل گازی است. ولی سوخت آن به جای گاز شهری یا مایع از طریق برق تأمین می شود. به دلیل استفاده از نیروی برق این نوع کباب‌ پزها قابلیت متحرک بودن را ندارند و این موضوع باعث شده تا خریداران کمتر به سراغ این مدل کباب پز بروند.

 

کباب پز برقی

کباب پز ذغالی

مدل ‌باربیکیو ذغالی به عنوان یکی از دوست داشتنی ترین نمونه های کباب پز شناخته می‌ شود. این مدل ها در دو نوع ثابت و متحرک در بازار وجود دارند. نوع ثابت امکان جابجایی ندارد و به صورت ثابت در یک جا مورد استفاده قرار می گیرد. اما از نوع متحرک آن را می توان در هر جا و هر مکانی استفاده کرد.

 قیمت کباب پز ذغالی

قیمت کباب پز

یکی از معیارهای بسیار مهم و کلیدی هنگام خرید قیمت کباب پز می باشد. برای خرید کباب پز ابتدا باید میزان بودجه مورد نظر خود را مشخص کرد تا بتوان خریدی بهتری انجام داد. با این کار می توانید از میان مدل ها و طرح های مختلف مواردی که متناسب با بودجه شما است، بهترین انتخاب را داشته باشید. یک کباب پز مناسب، علاوه بر کیفیت بالا، قیمتِ مناسب و مقرون به صرفه ای هم باید داشته باشد. چرا که در غیر این صورت، با بودجه اکثر ما سازگار نخواهد بود. منظور از قیمت مناسب چیست؟

منظور از قیمت مناسب هرگز قیمت پایین نیست. چرا که وقتی کباب پزی خیلی ارزان باشد، این می تواند به معنای کیفیتِ پایین، عمرِ مفید کم و یا نبود خدمات پس از فروش آن باشد. از طرفی پرداخت هزینه های خیلی زیاد منطقی نیست. بهترین قیمت برای یک کباب پز مبلغی است که نه خیلی بالا و نه خیلی پایین، بلکه متوسط و به صرفه باشد.

قیمت کباب پز

نوع کباب پز بر اساس سوخت قابل استفاده آن

یکی از معیارهای تقسیم بندی آنها که بسیار معروف و پر استفاده است، دسته بندی انواع آن ها براساس سوخت مورد استفاده آن ها می باشد. نوع کباب پز هم روی قیمت کباب پز تاثیر زیادی می گذارد. در این مقاله شما را با انواع مختلف باربیکیو و کاربرد هایی که دارند آشنا کردیم. شما می توانید با در نظر گرفتن نوع نیاز خود نسبت به خرید این وسیله اقدام کنید.

به عنوان مثال اگر به گاز شهری دسترسی ندارید، کباب پز گازی با سوخت گاز مایع را انتخاب کنید. انواع مختلفی از کباب پزها طراحی و تولید می شوند. همان طور که می دانید؛ کباب پزهای گازی برای روشن شدن و طبخ کباب باید از یک منبع انرژی کمک بگیرند. که این می تواند یک وجه تمایز بسیار مهم بین انواع مختلف کباب پز  تلقی شود. پرطرفدارترین آنها کباب پز گازی است که از ( کپسول گاز یا گاز شهری) به عنوان منبع انرژی استفاده می کند.

شرکت سازنده کباب پز

یکی دیگر این معیارها شرکت و کارخانه سازنده کباب پز می باشد. کبابپزهایی که در کارخانه های معروف و شناخته شده تولید می شوند، هم به لحاظ کیفیت و هم خدمات و قیمت کباب پز در جایگاه بالاتری قرار دارند. شرکت های با سابقه در این زمینه با وجود قیمت کباب پز بالاتر، کیفیت بالاتر و ضمانت مطمئن تری ارائه می دهند. البته باید به این نکته دقت کنید که خرید از کارخانه های قدیمی و شناخته شده همواره انتخاب بهتری است.

اندازه  و ابعاد کباب پز

اندازه  و ابعاد کباب پز یکی دیگر از مواردی است که روی قیمت کباب پز تاثیر می گذارد. کباب پزها در اندازه و ابعاد مختلفی تولید می‌ شوند. با در نظر گرفتن نیاز خود، شما می توانید گزینه مناسب را انتخاب کنید. بهتر است که اندازه کباب پز برای مصرف خانوادگی شما کمی بزرگتر باشد. در کباب پز مناسب برای مصرف خانوادگی باید بتوانید در مدت زمان کمتر کباب های بیشتری را آماده کنید. در نتیجه هر چه ابعاد کباب پز بیشتر باشد به همان نسبت قیمت آن افزایش پیدا می کند.

قیمت کباب پز

امکانات کباب پز

هنگام انتخاب یک کباب پز در نظر داشته باشید که به چه امکاناتی نیاز دارید. بعضی امکانات شاید به کار شما نیاید. با انتخاب کباب پزی با امکانات اضافه بر نیاز های شما، پول خود را هدر داده اید. انواع مختلف کباب پزها امکاناتی دارند که هر یک با دیگری متفاوت می باشد. برای مثال برخی مدل ها فن خودکار دارند و برخی دیگر دارای این ویژگی نیستند. هر چه امکانات کباب پز بیشتر باشد. قیمت کباب پز به همان نسبت بالاتر خواهد بود.

نوع پایه کباب پز

کباب پزهای تاشو و ایستاده فضای کمی را اشغال می کنند و در هر نوع محیطی قابل استفاده می باشند. این نوع کباب پز بیشتر برای مسافرت، پیک نیک و طبیعت گردی مناسب هستند. خرید کباب پز ایستاده  از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد. اگر اهل سفر و طبیعت گردی می باشید این مدل را انتخاب کنید. کباب پز های رومیزی یکی از به روزترین و بهترین تکنولوژی اخیر می باشد. مهمترین ویژگی این دستگاه استفاده راحت از آن در منازل مسکونی و آپارتمان ها است. برای کسانی که کمر درد دارند استفاده از این نوع کباب پز توصیه می شود. قیمت کباب پز رو میزی و ایستاده با هم متفاوت می باشد. شما بر اساس نیازتان باید نوع پایه کباب پز خود را انتخاب کنید.

 قیمت کباب پز ایستاده

جنس  بدنه  کباب پز

جنس بدنه کباب پز  هر چه بهتر باشد مقاومت آن بیشتر است. معمولاً بدنه آهنی به دلیل قیمت پایین تر، مشتریان بیشتری دارد. ولی این جنس پس از مدتی دچار زنگ زدگی می شود و بعد از مدتی کباب پز قابل استفاده نخواهد بود. کباب پز استیل ورق سفیدبه دلیل مقاومت و راحتی در تمیز کردن کباب پز استیل بهترین گزینه به شمار می ‌آید. قیمت کباب پز با جنس استیل از کباب پز با جنس آهن بیشتر است.

ظاهر زیبای کباب پز

ظاهر زیبای کباب پز، اهمیت بالایی دارد که نمی توان از آن ساده گذشت. شما احتمالا در مهمانی ها و دورهمی های خود از کباب پز مورد نظرتان استفاده خواهید کرد. پس باید مدلی را انتخاب کنید که علاوه بر کیفیت، ظاهر آن نیز شیک و زیبا باشد. در مواردی که استفاده از کباب پز در باغ یا ویلا باشد، اهمیت ظاهری کباب پز بیشتر خواهد شد.

کباب پز مورد علاقه خود را خریداری کنید

حتما به مواردی که به آن اشاره کردیم، در انتخاب خود توجه داشته باشید. خرید انواع کباب پز در بازار ایران حدودا از پنجاه هزار تومان شروع می شود و تا ده میلیون تومان می تواند ادامه داشته باشد.

 

آریانا فایر
آریانا فایر اولین تولید کننده باربیکیو ، تنور و شومینه به صورت پیش ساخته
کمر بندی بومهن بعد پمپ بنزین کوثر جنب تابلو بیلورد کابینت ماندانا
09125939929
[email protected]

Search