آیا سوالی دارید؟ کلیک کنید
02176228300
دفتر فروش
09125939929
موبایل
کمر بندی بومهن بعد پمپ بنزین کوثر جنب تابلو بیلورد کابینت ماندانا
باربیکیو دیواری

باربیکیو دیواری | انواع باربیکیو دیواری | باربیکیو دیواری گازی

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

باربیکیو دیواری ، یکی دیگر از انواع باربیکیو ، باربیکیو دیواری می باشد . باربیکیو دیواری مناسب برای استفاده در محیط خانه ( حیاط ، تراس ، حیاط خلوت ، بالکن ، پارکینگ و پشت بام ) و مکان هایی می باشد که به گاز و برق دسترسی دارند .


اگر به دنبال کباب پزی هستید که مکان زیادی را اشغال نکند ، می توانید از کباب پز های دیواری استفاده کنید . این باربیکیو مانند کمدی است که به دیوار چسبیده است . از مهم ترین مزایای باربیکیو دیواری می شود به جاگیر نبودن آن اشاره کرد . این باربیکیو با قابلیت کار کردن با گاز شهری ، گاز مایع و برق آلودگی چشم گیری ندارد و به راحتی تمیز می شود . این نوع باربیکیو بسیار مناسب برای استفاده در آشپز خانه است . مزیت مهمی که این دستگاه دارد آن است که در هنگام پخت کباب بر روی آن به ظرفشویی جهت شستن دست خود و ... دسترسی دارید . البته این را نیز باید بدانید که کیفیت گوشت های کباب شده بر روی این کباب پز ها ، به خوبی کیفیت کباب های پخته شده بر روی کباب پز های زغالی نمی باشد . اگر شما دوست دار کباب با طعم دودی هستید ، این کباب پز مورد مناسبی برای شما نیست . باربیکیو دیواری انواع مختلفی دارد که عبارت اند از :


باربیکیو دیواری کشویی

این نوع باربیکیو به شکل کمدی در داخل دیوار است که با کشیدن آن به سمت بیرون ، می شود از آن استفاده و پس از اتمام کار نیز آن را با هل دادن به سمت داخل جمع کرد .

باربیکیو دیواری تاشو

باربیکیو های دیواری تاشو دارای دستگیره ای هستند که با کشیدن و هل دادن آن به سمت بیرون ، قابلیت استفاده پیدا می کنند .

باربیکیو دیواری ساده

این نوع کباب پز دیواری همچون باربیکیو های دیگر فقط متصل به دیوار است .

سخن پایانی

همانطور که مشاهده کردید باربیکیو دیواری ، متصل به دیوار است و فضای کمی را اشغال می کند . انواع باربیکیو دیواری عبارت اند از ؛ کشویی ، تاشو ، ساده .

امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شود .

آریانا فایر
آریانا فایر اولین تولید کننده باربیکیو ، تنور و شومینه به صورت پیش ساخته
کمر بندی بومهن بعد پمپ بنزین کوثر جنب تابلو بیلورد کابینت ماندانا
09125939929
[email protected]

Search