آیا سوالی دارید؟ کلیک کنید
02176228300
دفتر فروش
09125939929
موبایل
کمر بندی بومهن بعد پمپ بنزین کوثر جنب تابلو بیلورد کابینت ماندانا
قیمت باربیکیو

قیمت باربیکیو

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

باربیکیو جزو وسایل پخت و پز می باشد. در واقع باربیکیو یک نوع برای روش پخت و پز است. در روش باربیکیو انواع گوشت روی میله ی فلزی در مقابل حرارت غیر مستقیم شعله ی آتش قرار می گیرد. کم کم گوشت پخته و برشته خواهد شد. در حقیقت بیشتر گوشت های بزرگ که حالت استخوانی دارند بر روی باربیکیو پخته می شوند. علاوه بر گوشت می توان انواع ماهی، سبزیجات و ... را با باربیکیو می پزند.

برخی از مدل های باربیکیو دارای سیستمی هستند که با استفاده از آن آتش به راحتی روشن می شود اما برخی از مدل های دستی آن برای روشن کردن آتش نیاز به زغال و مواد آتش زا دارند. قیمت باربیکیو با سیستمی که براحتی آتش در آن روشن شود بالاتر می باشد. پخت غذا به روش باربیکیو دارای مزایای زیادی می باشد. برای آن که بتوانید باربیکو ها را بهتر بشناسید و از قیمت باربیکیو مطلع شوید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. به طور کاملا گسترده با انوع متفاوت باربیکیو ها و طرز استفاده از آن ها آشنا می شوید.

قیمت باربیکیو

تفاوت باربیکیو با گریل کردن

در واقع دو روش برای پخت گوشت وجود دارد. در روش گریل کردن گوشت به طور مستقیم در برابر حرارت آتش قرار میگیرد اما در روش باربیکیو این اتفاق نمی افتد و به صورت غیر مستقیم گوشت شما بر روی شعله پخت می شود.

انواع باربیکیو

قیمت باربیکیو

باربیکیو گازی

باربیکیو گازی با استفاده از گاز شهری انرژی مورد نیاز خود را تامین می کند. قیمت باربیکیو در جنس های مختلف چدنی ، آجری ، استیل و … تعیین می شود. برای خانه های شهری و آپارتمان ها باربیکیو های گازی بهترین گزینه می باشد. شما می توانید باربیکیو های گازی را در حیاط ها ، تراس ، پشت بام ها نگهداری کنید .یکی از ویژگی هایی که باربیکیو گازی دارد و آن را بسیار محبوب کرده است، به راحتی تمیز شدن باربیکیو هست. نیاز نیست تا برای تمیز کردن باربیکیو گازی وقت و انرژی زیادی را صرف کرد. قیمت باربیکیودر مدل گازی نسبت به ویژگی های باربیکیو به صرفه می باشد.

قیمت باربیکیو گازی

باربیکیو ذغالی

کباب و یا گوشتی که بر روی باربیکیو زغالی تهیه می شود از طعم بسیار لذیذی برخوردار است. افراد طعم کباب هایی که بر روی باربیکیو ذغالی درست می شوند.احتمالا قیمت باربیکیو در مدل ذغالی برای اکثر مشتریان باربیکیو مهم نیست. مهم نبودن قیمت باربیکیو به علت مزیت هایی این مدل می باشد. غذا روی این مدل آهسته می پزد و همین مورد سبب نرم تر شدن کباب ها می شود. گوشتی که بر روی باربیکیو های ذغالی تهیه می شود از طعم دودی بسیار لذت بخشی برخوردار است. قیمت باربیکیو در دو مدل آجری و سنگی متفاوت می باشد. مهمترین ویژگی باربیکیو ذغالی  قابل حمل و جابه جایی بودن این مدل است. متاسفانه این نوع باربیکیو ها دود زیادی را ایجاد می کنند و برای خانه های کوچک و بدون حیاط مناسب نیستند.

قیمت باربیکیو ذغالی

باربیکیو برقی

باربیکیو های برقی نیاز به ذغال و گاز وجود ندارد و آتش و شعله هم در کار نخواهد بود. برای استفاده از باربیکیو برقی حتما باید باربیکیو خود را در جایی قرار دهید که به پریز برق دسترسی داشته باشید. امکان جا به جایی برای این نوع باربیکیو ها وجود دارد. باربیکیوهای برقی نوع دیگری از انواع باربیکیو در بازار هستند و با توجه به امکانات این مدل قیمت باربیکیو متفاوت می باشد.

باربیکیو آجری

این نوع باربیکیوبه  گونه ای ساخته شده که یک محفظه ای در داخل دیوار آجری مانندی قرار گرفته. این ویژگی باربیکیو آجری عامل یاعث می شود تا گرد و غبار و دود حاصل از سوختن کباب ها در همین محفظه آجری باقی بماند. این نوع باربیکیو ها را در بالکن ها و یا حیاط خلوت منزل به راحتی قابل استفاده می باشد. قیمت باربیکیو در این مدل به میزان مواد برای ساخت باربیکو بستگی دارد.

قیمت باربیکیو آجری

باربیکیو سنگی و گابیونی

باربیکیو گابیونی چیست ؟

از دیگر انواع باربیکیو می توان به باربیکیو سنگی اشاره داشت . احتمال دارد که تا به حال نام این نوع باربیکیو ها نشیده باشید، باربیکیو های گابیونی مدلی از از باربیکیو های سنگی هستند . گابیون نوعی سبد های توری می باشد که که درون آن ها پر از مصالح سنگی است. باربیکیو های سنگی زیبایی خاصی را برای حیاط منزل شما ایجاد می کنند.

مزایای باربیکیو

بعد از آن که با کاربرد و انواع باربیکیو ها آشنا شدید به سراغ بررسی مزایای باربیکیو می رویم.

پخت گوشت به روش باربیکیو باعث می شود که گوشت خشک نشود و حالت آبداری داشته باشد.  

پخت گوشت بر روی باربیکیو ها باعث می شود تا گوشت شما طعم دودی جذابی پیدا کند.

با استفاده از باربیکیو ها شما می توانید حرارتی که بر روی نوع گوشت مورد نیاز است را روی باربیکیو تنظیم کنید.

با وجود باربیکیو ها ایمن تر می توانید آشپزی کنید و دیگر نیاز به نگرانی برای سوختن دستانتان نیست.

باربیکیو ها دارای قابلیت قطع سیستم خودکار هستند.

قیمت باربیکیو

قیمت باربیکیو در انواع مختلف متفاوت است. قیمت باربیکیو با توجه به اندازه، نوع سوخت و ..... تغییرمیکند. در ادامه شما را با عوامل موثر در قیمت باربیکیو آشنا می کنیم .

قیمت باربیکیو

اندازه باربیکیو

قیمت باربیکیو در یک مدل از باربیکیو با سایز متفاوت یکسان نیست. برای پخت کیاب های معمولی برای تعداد 4 تا 6 نیاز است به سراغ یک باربیکیو گازی در ابعاد 40 در 45 بروید. معمولا این نوع کباب پز ها در این اندازه جزو پر طرفدار ترین باربیکیو ها به شمار می آیند. در صورتی که تعداد افراد بیشتر از 6 نفر باشد است نیاز است به سراغ یک باربیکو بزرگ تری بروید. اما خب باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که باربیکیو بزرگ تر انرژی بیشتری مصرف خواهند کرد.در باربیکیو های بزرگتررنج قیمت باربیکیو بیشتر خواهد بود.

قیمت باربیکیو

نوع باربیکیو

همین طور که گفتیم قیمت باربیکیو بستگی به نوع باربیکیو دارد. هنگام خرید باربیکیو شما با انواع مدل های باربیکو های رو میزی ، ایستاده ، برقی ، گازی و … رو به رو می شوید. انتخاب هر کدام از این نوع باربیکیو ها بستگی به راحتی استفاده و بودجه شما دارد. اگر قابلیت جا به جایی باربیکیو برای شما اهمیت دارد به این مورد توجه ویژه ای کنید. برخی از افراد هستند که به دنبال باربیکیو هایی می روند که قابلیت جا به جایی را داشته باشند مدل هایی که قابل جابه جایی هستند در اندازه های کوچک تری وجود دارند و در هر زمانی شما می توانید از آن استفاده کنید اما برای مدل هایی که غیر قابل جا به جایی هستند این امکان وجود ندارد. عموما باربیکیو بدون قابلیت جا به جایی دارای سیستم پیچیده ای نیست، از این رو قیمت باربیکو با این ویژگی کمتر می باشد.

قیمت باربیکیو

برند باربیکیو

برای خرید باربیکیو و با دوام و کاربردهای بیشتر، بهتراست، به سراغ باربیکیو هایی بروید که توسط برند های معتبری و معروف تولید می شود. قیمت باربیکیو بالا می باشد اما در عوض شما از باربیکیو با بهترین متریال و مواد اولیه در بازار استفاده می کنید. همینطور که گفتیم باربیکیو برنددار از قیمت بالایی برخوردار است ولی درعوض نیاز شما پول برای تعمیرات مجدد را پرداخت نمی کنید.

 

باربیکیو تقلبی

قیمت باربیکیو تقلبی قطعا از باربیکیو اصل کمتر می باشد. به دلیل ارزان بودن قیمت باربیکیو تقلبی افراد وسوسه به خرید این باربیکیو می شوند. بعضی از برند های تقلبی هستند که باربیکیو هایی را با صفحه های آهنی با روکش های لعاب دار و تفلون به بازار عرضه می کنند. به مرور زمان هر اندازه که از باربکیو های خود بیشتر استفاده کنید متوجه خواهید که روکش های لعابی مقاومتی در برابر شعله و حرارتی که مورد نیاز برای پخت را ندارند. پیشنهاد میکنیم در خرید خود دقت کنید و با قیمت پایین باربیکیو انتظار کییفیت بالا را نداشته باشید.

قیمت باربیکیو

گریل متحرک

قیمت باربیکیو در پرتابل و متحرک بودن صفحات باربیکیو به خصوص در مدل گازی و برقی مهم می باشد. پرتابل و متحرک بودن صفحات باربیکیو از نکاتی است که باید به آنها توجه کرد. برای مثال شما می‌توانید از این صفحات برای نگهداشتن سیخ‌های کباب به صورت جداگانه هم استفاده کنید. بنابراین از این صفحات برای پخت کباب هم استفاده می شود.

قیمت باربیکیو

تعداد نفرات یا مهمان ها

به این نکته اشاره کنیم که غیر از مسئله قیمت باربیکیو، باید یک باربیکیو آپارتمانی مناسب به دلخواه شما انتخاب کنید. مهم‌ترین فاکتور در خرید برای اغلب قیمت باربیکیو است. در هنگام خرید باید به تعداد افراد درون خانواده و مهمان ها دقت کنیم. علاوه بر این دقت به فضایی که در دسترس داریم نیز کمک می‌کند تا در انتخاب ابعاد باربیکیو هم دقت بیشتری داشته باشیم. پس علاوه بر قیمت باربیکیو به تعداد نفرات برای خرید دقت فرمائید.

قیمت باربیکیو

 

دریچه هوا

فنی در باربیکیوها و دریچه هوادهی به خصوص در باربیکیو آجری وجود دارد.احتمالا قیمت باربیکیو به برند و مدل فن بستگی داشته باشد. هود از دیگر سیستم های کاربردی بر روی دستگاه های باربیکیو است. نکات مهمی است که نه تنها به لحاظ ایمنی حائز اهمیت است، بلکه در باربیکیوهایی که عمل اشتعال و اکسیژن رسانی به آتش به درستی انجام نمی‌گیرد. اگر کارکرد باربیکیو به درستی انجام نشود و فرایند طبخ کباب به کندی صورت می‌گیرد.

 

سینی‌های اطراف باربیکیو

نکته دیگری که در قیمت باربیکیو تاثیر دارد، سینی های اطراف باربیکیو است. درانتخاب باربیکیوهای آپارتمانی باید سینی های اطراف باربیکیو را مد نظر قرار دهید. لوازم جانبی آن همانند سینی‌های اضافه در طرفین این دستگاه‌ها است. اگر باربیکو شما در جایی نصب می‌شود که به میز یا هیچ سطح دیگری دسترسی ندارید. باربیکیویی را تهیه کنید که در دو طرف آن میز‌های متحرک داشته باشد. از این سینی ها برای قرار دادن کباب ها می توانید استفاده کنید.  

قیمت باربیکیو

 خرید باربیکیو

قطعا با شناخت باربیکیو ها خیلی از افراد در صدد خرید آن ها بر می آیند. اگر به نکاتی که در بالا گفتیم دقت کنید، با توجه به نیاز خود باربیکو با قیمت مناسب برای خود را انتخاب کنید و سال ها از آن استفاده داشته باشید.

 

 

 

 

 

 

آریانا فایر
آریانا فایر اولین تولید کننده باربیکیو ، تنور و شومینه به صورت پیش ساخته
کمر بندی بومهن بعد پمپ بنزین کوثر جنب تابلو بیلورد کابینت ماندانا
09125939929
[email protected]

Search