آیا سوالی دارید؟ کلیک کنید
02176228300
دفتر فروش
09125939929
موبایل
کمر بندی بومهن بعد پمپ بنزین کوثر جنب تابلو بیلورد کابینت ماندانا
باربیکیو سنگی جدید

باربیکیو سنگی جدید

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

باربیکیو سنگی جدید ، باربیکیو یکی از روشهای سالم پخت انواع موادغذایی خصوصا گوشت است. در این روش ماده غذایی را در یک محیط باز و آزاد و روی سطح میله های فلزی قرار می دهند و با حرارت بالا آن را می پزند. حرارت بالا در باربیکیوها از راه های مختلفی مانند: سوختن ذغال یا چوب، اجاقهای برقی یا گازی تامین می شود. 

پخت گوشت به روش باربیکیو به این صورت است که گوشت به طور مستقیم با شعله های آتش در تماس نیست و فقط از طریق تماس با حرارت زیادی که آتش تولید می کند پخته می شود. به همین دلیل نیز زمان پخت گوشت نسبت به روشهای دیگر طبخ بسیار طولانی تر است. در این روش گوشت به خوبی پخته میشود و بسیار نرم و ترد است به طوری که استخوان هایش به آسانی از آن جدا می شوند. نوع مادهای که باربیکیو را از آن می سازند و در واقع جنس باربیکیو را تعیین اهمیت بسیار زیادی دارد.

برای درست کردن کباب باید از باربیکیویی استفاده کنیم که قابلیت تحمل دما بالا را داشته باشد و هنگام کباب کردن آسیب نبیند، بهترین گزینه از این لحاظ باربیکیو سنگی است. باربیکیوهای سنگی، در مدل های مختلفی در بازار عرضه می شوند. میتوان با توجه به محیطی که قصد نصب و استفاده از باربیکیو را داریم مدل مناسب خود را از میان انواع مختلف موجود انتخاب کنیم. باربیکیوهای سنگی جدید به شکل گابیون بوده که شامل قفسه های میل های بزرگی از جنس فلز هستند که درون آن ها از سنگ پر شده است. این باربیکیوها منظره زیبایی دارند و از لحاظ ظاهری محیط را چشمگیر و زیبا می سازند. میتوان توسط آن ها ظاهر ویژهای به فضای باز ویلا یا حیاط منزل داد.

انواع باربیکیوهای سنگی کدام اند؟

از مشاهده انواع باربیکیوهای مختلف واضح است باربیکیوهایی که از جنس سنگ هستند و باربیکیوهایی که از جنس آجر یا سیمان هستند که در بالکن منازل مورد استفاده قرار می گیرند اختلاف زیادی با هم ندارند. در واقع باربیکیوهای سنگی هم نوعی باربیکیو هستند که آن ها را به همان شیوه و به صورت ستوندار یا بیستون می سازند. 

جنس سنگی که در ساختن باربیکیو استفاده می شود باید پیش از ساخت موردتوجه قرار گیرد چرا که باید از سنگ هایی استفاده کرد که توانایی تحمل و به دام انداختن گرما را درون خود داشته باشند و بتوانند جلوی از دست رفتن حرارت و هدر رفت گرما را بگیرند. نوعی از باربیکیوهای سنگی هم وجود دارد که به دلیل توانایی خاک در حفظ گرما و حرارت، آنها در زیر زمین و درون خاک میسازند.

مزایا باربیکیوهای سنگی

روش راه انداختن، نصب و کاربرد آنها بسیار راحت و ساده است.

استفاده از بعضی باربیکیوها دارای محدودیت است و نمیتوان هر جایی از آن ها استفاده کرد. اما باربیکیوهای سنگی کاربرد گستردهای دارند خصوصا نوع آتشفشانی آن ها که وزن بسیار اندکی دارد به راحتی قابل استفاده در هر جایی هستند و گزینه فوق العاده ای برای افرادی اند که زیاد مسافرت می کنند.

تمیز نمودن باربیکیوهای سنگی کار راحتی است. همین امر در استفاده طولانی مدت، از تکثیر آلودگی در آنها  ممانعت می کند.

پایداری و مقاومت بالایی دارند. به دلیلی جنس باربیکیوهای سنگی به ویژه مدل آتشفشانی که از نوع فولاد ضدزنگ هستند بسیار مقاوم بوده و استحکام بالایی دارند.

باربیکیو بهترین روش جهت تهیه غذا به روش سالم است. استفاده از باربیکیو برای کباب نمودن گوشت بسیار بهتر و سالمتر از تهیه و طبخ غذا به روش سرخ کردنی و ... است. زیرا در این روش برای آماده کردن غذا، از روغن استفاده نمی شود. گوشت توسط چربی طبیعی خودش پخته شده در نتیجه به خاطر استفاده نکردن از روغن، بخار مضر حاصل از تجزیه روغن، جذب غذا نمی شوند، در نتیجه غذا سالم تر است.

آریانا فایر
آریانا فایر اولین تولید کننده باربیکیو ، تنور و شومینه به صورت پیش ساخته
کمر بندی بومهن بعد پمپ بنزین کوثر جنب تابلو بیلورد کابینت ماندانا
09125939929
[email protected]

Search