آیا سوالی دارید؟ کلیک کنید
02176228300
دفتر فروش
09125939929
موبایل
کمر بندی بومهن بعد پمپ بنزین کوثر جنب تابلو بیلورد کابینت ماندانا
روش ساخت باربیکیو سیمانی

باربیکیو سیمانی | قیمت انواع باربیکیو سیمانی | روش ساخت باربیکیو سیمانی

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

باربیکیو سیمانی ، ما قبلا فواید کباب کردن انواع گوشت و مواد غذایی با(باربیکیو) BBQ ها را توضیح دادیم. و توضیح دادیم که چرا غذاهایی که روی شعله آتش طبخ می شوند لذیذتر از غذاهای آب پز هستند. در کل خیلی ها علاقمند به دودی کردن گوشت روی ذغال هستند.

از طرفی بعضی نیز ترجیح می دهند روی منقل های گازی غذای خود را طبخ نمایند چرا که ذغال دود زیادی حاصل می کند اما گاز دود ندارد.

جالب است بدانید که اجداد ما یعنی انسانهای اولیه همواره از سوزاندن چوب برای کباب کردن گوشت استفاده می کردند و تهیه ی آتش به این شکل بسیار آسانتر از تهیه ی گاز بوده است. امروزه نیز انسان ها علاقه ی زیادی به تهیه ی آتش دارند ولی لوازمی نیاز دارد که بدون آنها این کار میسر نیست.

باربیکیو سیمانی نوعی باربیکیو است با ظاهری بسیار زیبا و مناسب برای حیاط خانه، باغ، ویلا، پارک، ساحل دریا، جنگل، و مکانهای تفریحی... می باشد.  

این نوع باربیکیو بصورت ایستاده با ارتفاع استاندارد طراحی شده و مخزنی برای جایگذاری ذغال دارد. یک جاسیخی برای پختن کبابها و دو صفحه متحرک که یک صفحه برای گذاشتن وسائل و یکی برای سینی و یک صفحه ثابت برای قرار دادن تجهیزات دیگر کباب پز دارد. 

این باربیکیو دارای سایبان است و یک دودکش دارد و کار با آن سریع و مقرون به صرفه است. تفاوت قیمیت کباب پز سیمانی طرح چوب و قیمت انواع باربیکیو سیمانی را می توانید در سایت آریانافایر مشاهده کنید. 

روش ساخت باربیکیو سیمانی

برای اینکه از کباب کردن مواد غذایی روی باربیکیو لذت ببرید نیاز نیست که حتما باربیکیو را از بیرون تهیه کنید و خود شما هم می توانید در حیاط منزل خود آن را بسازید.

اندازه ی باربیکو را مشخص کنید.

ابتدا آجرها را روی هم بچینید تا اندازه ی باربیکیو مشخص شود و سپس بین آنها ملات یا همان سیمان بریزید. 

اگر می خواهید باربیکو را روی زمین درست کنید ابتدا زمین را تا اندازه ای بکنید سپس آن را با شن و سیمان پر کنید بعد از 24 ساعت خشک می شود و سپس ادامه ی کار را انجام دهید. 

اکنون که سطح زمین را هموار کردید، ماسه و سیمان را به نسبت 1 به 5 ترکیب نموده و سپس آجرها را روی لایه ای ملات بچینید هر جا که نیاز به آجر نیمه بود آجرها را با چکش نصف کنید و دیواره ی باربیکیو را بالا ببرید. 

برای تعیین ارتفاع باربیکیو قد خود را مرجع قرار داده و ارتفاع آن را بالا ببرید، به اندازه ی یک آجر پشت باربیکیو خالی بگذارید تا اکسیژن لازم وارد شود. آجرها را تا ارتفاع مورد نظر بالا ببرید. 

در انتهای کار می توانید از سنگ مسطح یا آجر سفالی استفاده کنید و یا سمت چپ آن چند آجر را به شکل میز کار بگذارید این کار هم ظاهر کار را زیبا می کند و هم نقطه ای برای تکیه دادن و استراحت شما ایجاد می شود. 

پس از 48 ساعت که ملات ها خشک شد و خودش را گرفت با یک فرچه ی نرم گرد و غبار آن را جارو کرده و سپس بیرون باربیکیو را رنگ کنید. 

سپس اقدام به ساخت منقل کباب کنید. 

به همین شکل می توانید یک کباب پز سیمانی و باربیکیوی سیمانی مدرن برای ویلای خود بسازید. 

استفاده از منقل های سیمانی بسیار پرطرفدار بوده زیرا زیبائی خاصی به فضای حیاط و باغ منزل شما می بخشد امیدواریم شما نیز بتوانید یک باربیکوی سیمانی بسازید و از کار خود و غذای لذیذی که توسط آن طبخ نموده اید لذت ببرید.  

 

آریانا فایر
آریانا فایر اولین تولید کننده باربیکیو ، تنور و شومینه به صورت پیش ساخته
کمر بندی بومهن بعد پمپ بنزین کوثر جنب تابلو بیلورد کابینت ماندانا
09125939929
[email protected]

Search