آیا سوالی دارید؟ کلیک کنید
02176228300
دفتر فروش
09125939929
موبایل
کمر بندی بومهن بعد پمپ بنزین کوثر جنب تابلو بیلورد کابینت ماندانا
باربیکیو آماده

باربیکیو باغی

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

باربیکیو باغی ، همه ما از اینکه در فضای بازمثل حیاط ، باغ ، جنگل  در کنار هم بشینیم و کبابی کنار خانواده نوش جان کنیم لذت می بریم. امروزه دیگر از روش های سنتی و قدیمی برای پخت کباب استفاده نمی شود. دیگر مثل قدیم داخل چاله یا روی چوب کباب درست نمی کنند زیرا با روش قدیمی ،

گوشت ها یا کامل پخته نمی شد یا زیادی کباب می شد،  ولی امروزه طراحی باربیکیو ها ی باغی باعث شده در زیبایی محوطه و فضای باز خانه های ویلایی موثر باشد  و همین طور این مشکل را رفع کرده است و هر زمانیکه تمایل داشتید می توانید به آن بخش از خانه بروید و لحظات خاطره انگیزی را در کنار خانواده تجربه کنید.

پیش از آن که بخواهید باربیکیو ساخته شود، باید محل مناسب برای کباب پز دلخواه تان تعیین کنید. مثلا اگر باغ یا حیاط شما دارای فضای کوچکی است باید یک فضایی مابین باغچه ها در نظر بگیرید و ارتفاع را طوری تنظیم کنید که حداقل یک نفر به حالت ایستاده بتواند با آن کار کند.

 

انواع باربیکیو باغی 

باربیکیو سنگی

باربیکیو سیمانی 

باربیکیو چوبی

 

باربیکیو سنگی:

سنگ ها مصالحی از دل طبیعت هستند. باربیکیو سنگی نوع متفاوتی از باربیکیو می باشد که به خاطر به کار بردن سنگ در آن نسبت به نوع دیگر باربیکیو ها گران تر است و می توان متناسب با نوع محوطه یا فضای بازی که در اختیار دارید، نمونه ای متفاوتی را برای باغ خود انتخاب کنید. اگر سنگ ها را با حالت و ظاهر طبیعی خود به کار ببرید، حس ارتباط با طبیعت را تقویت خواهید کرد و بهتراست برای ساخت باربیکیو سنگی از توری گابیون استفاده کنید ، به این دلیل که شکل خاص و منحصر به فردی به فضای باغ شما می دهد.

 باربیکیو چوبی :

با ظاهری بسیار شیک و تمیز مناسب برای حیاط منزل ، باغسرا ، ویلا ، پارک ، ساحل دریا ، جنگل و... مورد استفاده قرار میگیرد. این نوع باربیکیو طرح زیبایی به باغ شما می دهد . یکی ازطراحی های منحصر به فرد باربیکیو ها ، همین نوع چوبی آن است. یک صفحه ثابت برای قرار دادن زغال یا چوب برای کباب کردن گوشت ها دارد و می توان  با تعیین ارتفاع استاندارد و با گذاشتن سایبان و دودکش ، زیبایی آن را دو چندان کرد.

 باربیکیو سیمانی :

نوعی باربیکیو است با ظاهری بسیار زیبا و مناسب برای حیاط خانه، باغ، ویلا، پارک، ساحل دریا، جنگل، و مکانهای تفریحی... می باشد. این نوع باربیکیو به صورت ایستاده با ارتفاع استاندارد طراحی شده و مخزنی برای جایگذاری ذغال دارد. یک محل برای گذاشتن سیخ های  کباب و دو صفحه متحرک که یک صفحه برای گذاشتن وسایل و یکی برای سینی و یک صفحه ثابت برای قرار دادن تجهیزات دیگر کباب پز دارد. این باربیکیو دارای سایبان است و یک دودکش دارد و کار با آن راحت ، سریع و مقرون به صرفه است. اگر می خواهید از یک کباب پز با قیمت و ظاهری معمولی در باغ و حیاط خود داشته باشید این باربیکیو را پیشنهاد می کنیم.

 

 

آریانا فایر
آریانا فایر اولین تولید کننده باربیکیو ، تنور و شومینه به صورت پیش ساخته
کمر بندی بومهن بعد پمپ بنزین کوثر جنب تابلو بیلورد کابینت ماندانا
09125939929
[email protected]

Search